Midsommarafton och andra upptåg

Jaha, då hade man firat sin första midsommarafton och det var trevligt med många barn och vuxna ute i Sand hos Micke, Karina och Ingo.  Sen har jag varit hos mormor och morfar och lekt med Iris valpar, dom var väldigt mjuka och många. Men det bästa av allt var ändå när Tilde och Viggo kom och hälsade på. Jag fick massor med mys och pussar OCH min första trumma. Äntligen!  Jag ska bli lika tuff och duktig som Josefin i Sahara, det har min pappa lovat!
Som ni ser har jag fullt upp och kan det bli bättre än att få somna in på pappas på bröst...

   



  


image32


Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Tja Bruden!
Ser ju nice ut det där. Min pappa säger att han också vill pröva att få somna på din pappa chest ngn gång när deras chef håller långa och osammanhängande tal. Tusan vet vad som menas med detta! :-)) Nu är vi på jordens biltripp (mer info på bloggen) och siktar på att vara tillbaka i the hood i mitten av juli.
Ha det så himla bra!
Kram / Wille & Neo

2007-06-27 @ 21:01:43
URL: http://brodernacollryd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0