Kalas i Gräsmyr

Nu har jag varit på födelsedagskalas i Gräsmyr och uppvaktat min mormor. Min Morfar hade bakat tårta och enligt min mamma var den väldigt god även om 6dl grädde till en tårta är lite väl överdrivet. Men eftersom min morfar även kallas för herr Grädde (och min mormor för fru Karamell) så kunde man väl inte vänta sig något annat. Med på bilderna ser ni även min morbror Viktor.Och en sommarbild från en varm dag förra veckan, när jag slappade under stora trädet på gården.


   

image18

Kommentarer
Postat av: Neo & Wille i Umeå

Tja E!
Schysst att gammfolket lägger blommor i håret på dig innan de låter bilden tas. Som om du inte skulle vara som en nyutsprungen ros redan innan!
Kram / Wille & Neo

2007-06-15 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0