Trummskola, Umeå Lagun och min moster

Nu får man passa på när pappa vilar från CS och min trummskola. Jag har ju redan fått min första trumma, så nu håller pappa på att visa mig instruktionsvideos med Jeff Procaro på datorn, fortsättning följer, jag hoppas på att snart få börja använda min pappas trummset.  Trummvideos kan nämligen bli lite tröttsamt i längden

  

Häromveckan hade vi faktiskt väldigt varmt här i Umeå och då var jag på Umeå Lagun med dom stora barnen, Ingo, Johan och Emma. Ingo tyckte att jag pratade för mycket...

    

Men jag fick inte bada i lagunen utan bada i den där lilla baljan vi har hemma, det var helt ok. Fast jag längtar till nästa sommar då jag får leka med dom stora barnen!



Bäst av allt var ändå att jag äntligen har fått träffa min moster Jenny som var uppe och hälsade på från Helsingborg. Jag hoppas att vi kan åka ner och hälsa på henne snart.


Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Tja Bruden!
Gött att se att du dissar farsgubben när han försöker att glänsa. Håll han kort redan från start så har du ett bra försprång inför diskussioner i låt säga tonåren! Visst är det nice att vara på Lagunen. Snart kommer du säkert oxå att få pröva vad det blå och varma vattnet har att erbjuda.
Sköt om dig, hälsa gammfolket och sväng gärna förbi på en kopp välling om du har tid och lust!
Kram Neo & Wille
PS. Vår farsgubbe undrar om det inte skall vara LG istället för CS. Fråga oss inte varför.

2007-07-13 @ 20:22:22
URL: http://brodernacollryd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0