Klabböle energicentrum

Ännu ett äventyr till ett ställe som jag redan har varit på. Fast förra gången åkte jag båt hit med Ingo och hans gammfolk. denna gången blev det bilfärd och nya kompanjoner. Emma och Ville och deras pappor. Ni vet dom där tuffa barnaen som gärna testar hur mycket man slå sig innan man börja lipa.  Ville han fikade lite på nappen och filosoferade på en egen liten planet. Emma fikade ballerinakex och visade gärna hur goda dom var. Jag låg på filten och kollade in lövena. Dom är väldigt fina. Sedan för att visa mamma att jag också kan vara tuff, så spydde jag först ner henne och sedan visade jag henne att man måste vara noga när man sätter på blöjan. Det hade hon inte varit så jag tryckte till och vips så fick hon också bajs på sina byxor.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0