Kärleksudden

Jag har gjort mitt första besök på kärleksudden i Nydalasjön. Men nu är det ju så att mina föräldrar släpar runt mig på utflykter när jag är som tröttast och hur ska man då orka uppleva äventyr...? Hursomhaver så var tydligen bröderna Collryd där och busade. Wille tyckte mest om att fika och kramas med sin mamma. Men Neo älskade att kasta boll med min pappa. (Min pappa säger att Neos pappa bara kan skjuta hockeypuckar jättehårt och på fruset vatten, så det var tur att Neo äntligen fick lite riktiga instruktioner i bollkastning) Som ni oxå kan se var Neo och Willes pappa på hugget med kameran.

 

image74


Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Hallå tjejen!
Hur har du fått din farsa så fit? Kan du hjälpa oss så att även vår farsa får ett gäng sexpaket på magen!? :-))
Kram / Wille & Neo

2007-08-06 @ 20:33:21
URL: http://brodernacollryd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0