Dop i Gräsmyr

Nu har jag fått besöka mitt första dop. Det var dags för min kusiner Vilgot och Alvin att få döpas. Denna högtid hölls i EFS i Gräsmyr där min mamma tydligen har gått i många luciatåg.  Mina kusiner är två ganska trötta killar som gillar att sova och det gjorde dom genom nästan hela dopet. Alvin han vaknade inte ens där prästen hällde vatten på hans huvud! Till fikat så vaknade Alvin och verkade lite trumpen för att han missat allt ståhej. Han missade även när Vilgot mjukades med mig. (Han har rejäla armar så det var helt omöjligt att smita när han fick tag i mig)

   

image145

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det syns att du varit utrikes - fin färg....

2007-08-12 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0